top of page

Ve Všeobecných obchodních podmínkách najdete to, jak spolu objednávku uzavřeme, jak ji provedeme a to, jak ji zaplatíte. Upravují a narovnávají naše i vaše práva a povinnosti. 

Stejně jako se vy, jako zákazník snažíte chránit před záporáky v podobě nespolehlivých dodavatelů i my, jako dodavatel se potřebujeme chránit před případnými nepoctivci, na které na naší cestě můžeme narazit. 

Níže najdete i to, jakým způsobem používáme na tomto webu Cookies. 

 



1. OBECNÁ UVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Poskytovatelem služby je IČ:08286639 DIČ:CZ9802174107 PLÁTCE DPH, Daniel Dvořák zapsán do Živnostenského rejstříku vedeného u MÚ Šlapanice.
1.2. Poskytovatele lze kontaktovat prostřednictvím webových stránek https://www.hamtad.cz, emailem na obchod@hamtad.cz.

1.3. Zákazníkem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která si objednává služby poskytovatele prostřednictvím konfigurátoru na webových stránkách poskytovatele a uzavírá smlouvu o dílo (dále jen „smlouva“).

1.4. Tyto obchodní podmínky stanovují postup při uzavírání smluv a poskytování služeb montáže vestaveb do užitkových vozidel.

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

2.1. Zákazník provede objednávku prostřednictvím konfigurátoru dostupného na webových stránkách poskytovatele, kde si vybere konkrétní vestavbu a její konfiguraci (dále jen „poptávka“).

2.2. Na základě poptávky poskytovatel vyhotoví a zašle zákazníkovi nezávaznou nabídku (dále jen „nabídka“), která bude obsahovat specifikaci služeb, předběžný termín provedení prací, cenu a termín, kdy má být vozidlo přivezeno k předání.

2.3. Zákazník akceptuje nabídku potvrzením e-mailem nebo písemně, čímž se stává nabídka závaznou a smlouva je uzavřena (dále jen „potvrzení nabídky“).

2.4. Zákazník je povinen v potvrzení nabídky zkontrolovat veškeré údaje a případné nesrovnalosti ihned oznámit poskytovateli. V případě změn či úprav po potvrzení nabídky má poskytovatel právo upravit cenu a termín provedení.

2.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout uzavření smlouvy, pokud zjistí, že zákazník nesplňuje požadavky nebo existuje riziko, že nebude možné provést služby v požadovaném rozsahu nebo termínu.

3. PŘEDÁNÍ VOZIDLA A MONTÁŽ

3.1. Zákazník se zavazuje dovézt vozidlo na adresu poskytovatele ve sjednaném termínu uvedeném v nabídce. Při převzetí vozidla bude vyhotoven předávací protokol, který zahrnuje:

a) Identifikační údaje vozidla (značka, typ, VIN, registrační značka).

b) Stav vozidla v době předání, včetně případných poškození.

c) Dohodnuté práce a termín jejich dokončení.

d) Podpisy obou stran potvrzující souhlas s uvedenými údaji.

3.2. Po převzetí vozidla bude vozidlo převezeno na dílnu poskytovatele, kde bude provedena montáž vestavby dle sjednané specifikace a parametrů.

3.3. Pokud zákazník nedodá vozidlo ve stanoveném termínu nebo odmítne podepsat předávací protokol, poskytovatel není povinen dodržet sjednaný termín provedení prací a může dodávku služeb ukončit.

3.4. V případě, že během montáže dojde k odhalení skrytých vad nebo jiných překážek, které brání řádnému provedení montáže, poskytovatel o tom zákazníka neprodleně informuje a dohodne se na dalším postupu, případně na změně ceny nebo termínu.

4. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cena za služby je stanovena v nabídce poskytovatele a zahrnuje všechny potřebné materiály, práci a další náklady spojené s provedením montáže, pokud není výslovně uvedeno jinak.

4.2. Faktura za provedené práce bude vystavena po dokončení montáže a bude splatná v den předání vozidla zpět zákazníkovi, pokud se obě strany nedohodnou na jiné platební lhůtě.

4.3. Poskytovatel akceptuje platbu v hotovosti, bankovním převodem nebo platební kartou. Údaje pro platbu převodem budou uvedeny na faktuře.

4.4. V případě prodlení zákazníka s platbou má poskytovatel právo účtovat smluvní pokutu ve výši 0,3 % z dlužné částky za každý den prodlení a může odmítnout předání vozidla do úplného zaplacení dlužné částky.

5. DODACÍ PODMÍNKY A ZMĚNA TERMÍNU

5.1. Dodací termíny jsou předběžné a mohou být prodlouženy v důsledku nepředvídaných okolností, jako je zpoždění dodávek materiálů, technické problémy nebo jiné zásahy vyšší moci na obou stranách jak dodavatele, tak poskytovatele.

5.2. Pokud dojde k prodloužení termínu z důvodů na straně poskytovatele, poskytovatel neprodleně informuje zákazníka a nabídne mu nový termín provedení prací.

5.3. Zákazník je povinen poskytovatele informovat o jakýchkoli změnách v termínech nebo specifikacích nejpozději 5 dnů před sjednaným termínem. Poskytovatel není povinen přijmout změny bez úpravy ceny nebo termínu.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A STORNO PODMÍNKY

6.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 5 dnů od potvrzení nabídky bez uvedení důvodu, součastně však ne méně než 5 dnů před sjednaným termínem montáže.

6.2. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy po uplynutí této lhůty, poskytovatel má právo účtovat storno poplatek ve výši 10 % z celkové ceny objednávky za náhradu vzniklých nákladů.

6.3. Poskytovatel může od smlouvy odstoupit, pokud zákazník opakovaně nesplní své povinnosti, jako je dodání vozidla nebo platba, přičemž může požadovat náhradu vzniklých nákladů.

7. ZÁRUKA A REKLAMACE

7.1. Poskytovatel poskytuje záruku na provedené práce v délce 24 měsíců od předání vozidla. Záruka se vztahuje pouze na vady vzniklé v důsledku vadného provedení montáže nebo materiálu.

7.2. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním, mechanickým poškozením, běžným opotřebením nebo úpravami provedenými jinou osobou než poskytovatelem.

7.3. Reklamace musí být zákazníkem podána na email obchod@hamtad.cz bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v co nejkratší možné době, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

7.4. V případě potřeby úprav a přistavení vozidla se Poskytovatel se zákazníkem domluví na nejvhodnějším provedení a termínu.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s GDPR a platnými zákony České republiky. Osobní údaje budou zpracovávány za účelem uzavření a plnění smlouvy, vystavení faktur a zajištění servisních úkonů.

8.2. Zákazník má právo požadovat přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.

9. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY

9.1. Poskytovatel odpovídá za škody na vozidle způsobené vadným provedením montáže nebo nedbalostí při provádění prací. Odpovědnost poskytovatele se omezuje pouze na přímé škody, které byly prokazatelně způsobeny jeho činností.

9.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody, které byly způsobeny třetími stranami, vyšší mocí (např. přírodní katastrofy, požár), nebo škody, které byly způsobeny nesprávným používáním vozidla zákazníkem po předání vozidla.

9.3. V případě, že vozidlo utrpí škodu v důsledku nedostatečné údržby nebo technického stavu před přijetím, odpovědnost nese zákazník. Zákazník je povinen zajistit, že vozidlo bude v řádném technickém stavu vhodném pro provedení montáže.

9.4. Jakékoliv škody, které zákazník na vozidle zjistí po předání, musí být poskytovateli oznámeny na email obchod@hamtad.cz bez zbytečného odkladu. Poskytovatel poté zajistí přezkoumání nároků a navrhne řešení reklamace.

10. SMLUVNÍ POKUTY A NÁKLADY

10.1. Náklady na přepravu vozidla mezi místem předání a dílnou poskytovatele nese poskytovatel, pokud není ve smlouvě dohodnuto jinak.

10.2. V případě odstoupení od smlouvy po zahájení prací může poskytovatel požadovat úhradu všech vynaložených nákladů a případné ztráty zisku.

11. ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI 

11.1. Poskytovatel se zavazuje zajistit řádné zabezpečení vozidla během provádění montážních prací na dílně.

11.2. Poskytovatel není odpovědný za osobní věci nebo vybavení zanechané zákazníkem ve vozidle. Zákazník je povinen zajistit, aby ve vozidle nezůstaly žádné cennosti. Prosíme opravdu o přistavení prázdného vozidla, ať se nikde zbytečně nic neodloží a nehledá.

​​

12. ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS 

12.1. Záruční servis je poskytován na všechny práce a materiály instalované poskytovatelem, pokud nejsou uvedeny výjimky. Zákazník má právo na opravu nebo výměnu vadné části bez dalších nákladů.

12.2. Pozáruční servis je poskytován za zvýhodněných podmínek poskytovatele.

12.3. V případě zásahu do vestavby jinou osobou než poskytovatelem záruka zaniká.

​​

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

13.1. Tyto obchodní podmínky tvoří Smlouvu mezi poskytovatelem a zákazníkem a jsou závazné pro obě strany. Zákazník potvrzuje, že je s obchodními podmínkami obeznámen a souhlasí s nimi.

13.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit, přičemž aktuální verze bude zveřejněna na webových stránkách poskytovatele. Změny podmínek se netýkají již uzavřených smluv.

13.3. Všechny právní vztahy vyplývající z těchto podmínek se řídí právním řádem České republiky. Jakékoli spory budou řešeny smírnou cestou, v případě nedohody před příslušným soudem podle sídla poskytovatele.

13.4. Pokud se některé ustanovení těchto podmínek stane neplatným nebo nevymahatelným, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení. Strany se zavazují nahradit neplatné ustanovení novým, které nejlépe odpovídá původnímu účelu.

13.5. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.11.2024.

​​

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM (GDPR)

 

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků a návštěvníků webových stránek v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a příslušnými právními předpisy České republiky.

 

2. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Plnění smlouvy a poskytování služeb (např. komunikace se zákazníky, zpracování objednávek, fakturace).

2.2. Zajištění zákaznického servisu a podpory.

2.3. Plnění právních povinností (např. účetnictví a daňové povinnosti).

2.4. Marketingové a analytické účely, pokud zákazník udělil souhlas.

 

3. ZPŮSOB A TRVÁNÍ NAKLÁDÁNÍ S ÚDAJI

3.1. Poskytovatel shromažďuje a zpracovává pouze nezbytné údaje, jako je jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa, platební údaje, identifikační údaje vozidla a další údaje nezbytné k plnění smlouvy.

3.2. Poskytovatel si vyžádá souhlas zákazníka se zpracováním osobních údajů pro marketingové a reklamní účely, přičemž tento souhlas může být kdykoli odvolán bez dopadu na zákonnost zpracování před jeho odvoláním.

3.3. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou pro naplnění účelu zpracování nebo po dobu stanovenou zákonnými povinnostmi. Po této době budou údaje bezpečně smazány nebo anonymizovány.

 

4. PRÁVA SUBJEKTU OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Zákazník má právo požadovat přístup k osobním údajům a získat jejich kopii.

4.2. Zákazník má právo požadovat opravu nesprávných nebo neúplných údajů.

4.3. Zákazník má právo požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely zpracování nebo pokud odvolal svůj souhlas.

4.4. Zákazník má právo požadovat omezení zpracování osobních údajů za určitých podmínek.

4.5. Zákazník má právo vznést námitku proti zpracování pro marketingové účely.

4.6. Zákazník má právo požadovat přenositelnost údajů k jinému správci, pokud je to technicky možné.

4.7. Zákazník má právo podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

 

5. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ

5.1. Poskytovatel podniká všechna přiměřená technická a organizační opatření, aby zajistil bezpečnost osobních údajů a chránil je před neoprávněným přístupem, ztrátou nebo zneužitím.

POUŽÍVÁNÍ COOKIES A SOUHLAS S JEJICH UKLÁDÁNÍM

1.1. Poskytovatel využívá na svých webových stránkách cookies, které slouží k optimalizaci funkcionality webu, zajištění uživatelsky příjemného prostředí, analýze návštěvnosti a zajištění relevantního obsahu a reklam. Cookies jsou malé textové soubory, které jsou ukládány do zařízení uživatele při návštěvě webových stránek.

1.2. Zákazník, návštěvník webových stránek, dává svůj souhlas s používáním cookies při prvním vstupu na webové stránky, a to prostřednictvím interakce s příslušným informačním panelem, který ho o cookies informuje.

1.3. Uživatel může nastavení cookies kdykoli změnit nebo odmítnout jejich ukládání pomocí nastavení svého internetového prohlížeče. Upozorňujeme však, že odmítnutí cookies může omezit funkčnost některých částí webových stránek.

1.4. Cookies mohou být využívány jak pro základní provoz webových stránek (nezbytné cookies), tak pro analytické, marketingové a personalizační účely. Poskytovatel sdílí informace o používání webových stránek s analytickými partnery, kteří zajišťují sledování návštěvnosti a marketingových kampaní.

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V E-SHOPU S PŘÍSLUŠENSTVÍM

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím v souvislosti s nákupem zboží nebo služeb prostřednictvím internetového obchodu Hamtad e-shop, dostupného na adrese [https://www.hamtad.cz/eshop].

1.2. Prodávajícím je IČ:08286639 DIČ:CZ9802174107 PLÁTCE DPH, Daniel Dvořák zapsán do Živnostenského rejstříku vedeného u MÚ Šlapanice.

Prodejce lze kontaktovat prostřednictvím webových stránek https://www.hamtad.cz, nebo emailem na obchod@hamtad.cz.

1.3. Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která uzavře kupní smlouvu s prodávajícím prostřednictvím e-shopu.

1.4. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Kupující provádí objednávku prostřednictvím e-shopu. Objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy.

2.2. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzovací e-mail. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající potvrdí objednávku.

2.3: Kupující je povinen uvádět pravdivé a úplné údaje při objednávce.

 

3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Ceny zboží uvedené na webu jsou konečné, včetně všech daní a poplatků, pokud není výslovně uvedeno jinak.

3.2. Kupující může zaplatit za zboží následujícími způsoby:

3.2.1. Platba převodem na účet

3.2.2. Dobírka

3.2.3. Platební karta online

3.2.4. Hotově při osobním odběru

3.3. Prodávající vystaví daňový doklad (fakturu), který bude přiložen k zásilce nebo zaslán elektronicky.

4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

4.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

4.2. Kupující nese náklady na vrácení zboží, pokud zboží nelze vrátit běžnou poštovní cestou.

4.3. Prodávající vrátí peníze kupujícímu do 14 dnů od přijetí vráceného zboží, stejným způsobem, jakým kupující platil.

5. DODACÍ PODMÍNKY

5.1 Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu do [počet dnů] pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak.

5.2. Způsob dopravy:

5.2.1. Osobní odběr

5.2.2. Doručení kurýrem

5.2.3. PPL

5.2.4. Zásilkovnou

5.3. Náklady na dopravu jsou uvedeny v objednávce před jejím odesláním.

6. REKLAMACE A ZÁRUKA

6.1. Prodávající poskytuje na prodávané zboží zákonnou záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

6.2. Kupující je povinen zkontrolovat zboží při převzetí a v případě poškození sepsat s dopravcem protokol.

6.3. Reklamace se podává prostřednictvím e-mailu na obchod@hamtad.cz.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího za účelem plnění smlouvy v souladu s GDPR.

7.2. Podrobnosti o ochraně osobních údajů naleznete výše.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01.01.2025.

8.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Nové obchodní podmínky budou zveřejněny na webových stránkách.

8.3. Veškeré spory budou řešeny dle právního řádu České republiky.

bottom of page